Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

ketvirtadienis, liepos 05, 2012

uwaga

Aš pabudau labai vėlai ir girdėjau, kaip lietus pylė. Mačiau, kaip jis bėgo upeliais nuo stogo ir kaip tekėjo gatve. Atrodė, vėl lis tris dienas ir niekad nenustos. Aš radau katę, kuri man įbrėžė į dešinę ranką.
Aš galėčiau muilinti. Aš galiu muilinti be galo.

O.K.
Just a little pin prick
There'll be no more - aaaaaaaah! -
But you may feel a little sick
Can you stand up?
I do believe it's working, good
That'll keep you going through the show
Come on it's time to go.


 Man reikia tokios injekcijos, kad būčiau nuolat comfortably numb ir galėčiau toliau save apgaudinėti. Nors nežinau, apgaudinėju, ar ne. Aš jau seniai esu patogiai apsvaigus, apsnūdus, suglebus. Kažkas toli spardosi ir nori veikti su žmonėmis. Bet mano injekcija - mintys - stipresnė. Man nieko nereikia, tik atlikti visus darbus dieną, o naktį slapčia stebėti audras ir tikėtis, kad rytoj kažkas atsitiks.
Tada pabundu vėlai ir randu pašonėj katę, subraižiusią dešinę ranką. Can you stand up? I do believe it's working, good. That'll keep you going through the show, come on it's time to go. 
Pasijudint gali? Viskas veikia? Gerai, einam. Galiu nieko nemąstyti ir sėdėti kaip gyvas lavonas, bet viskas veikia. Puiku. Vadinasi, išgyvensi dar vieną dieną. Toliau žiūrėsim.

Komentarų nėra: