Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

trečiadienis, liepos 11, 2012

||

iki 20:09 viskas buvo gerai. Kaip čia pasakius, gerai. Nežinia, kas gerai. Iš tiesų tai nieko nebuvo gero ir iki tol. Apgailėtina.
Tada mama. Šuo.
Vėl dvigubas protas, ginčai su savimi. Ko reikia - savitvardos ar laisvės? Negalima po nesėkmės verkti. Bet negalima turėti visko viduriuose. Ir ginčijosi du aš. Lyg ženklai netikėtai atsirado keli žmonės, mylintys šunis.
Ar galima kažką teisti, kas tu esi? Visuomet kiti, tik ne tu. Visi tau, ne tu jiems.
Ir kaip visada, paguodą radau prie upės. Nes upei nesvarbu. Nes medžiams nesvarbu. Smėliui nesvarbu. Žmonėms irgi nesvarbu, bet jie galvoja. Jie turi savo nuomones ir mintis. Upė, medžiai, smėlis - tik daiktai, nieko negalvojantys daiktai. Jie negali nieko suprasti. Jie nieko nejaučia.
Ir... Dievas. Atrodo, jis virto įsivaizduojamu draugu. Tuo, kurio trūksta. Jis virsta tuo, kurio reikia šiuo metu. Ar aš galiu kažko nemėgti, jeigu esu tokia pat?

- Ar aš galiu abejoti Dievu?
- Bet aš jo negirdžiu,nematau ir neužuodžiu
- Bet ar tai, kad tu išvis matai, girdi ir užuodi, nėra Dievas?

"Neteik daiktams tiek daug dėmesio"

Kai mums dėstė apie atsakomybę ir dvasinį kapitalą, sakė, kad turim pagalvoti, ką galim patys padaryti norėdami pakeisti esamą blogą situaciją.
Dabar yra bloga situacija. Ir aš galiu padaryti, bet... tada išsižadėsiu savęs. Kodėl visiems reikia, kad aš pasikeisčiau? Bet tu negali būti egoistė ir reikalauti kitų keistis. Kai pasikeisiu, būsiu tas, kuo būti nenoriu. Tada mes visi egoistai.
Kiekvienas žmogus yra teisus. Nėra jokių "iš dalies" ar "savaip". Visi įsitikinimai yra teisingi. Jeigu su jais sutinki, valio. Jeigu nesutinki, palik jį ramybėje.

Aš daug noriu pasakyti, bet neišdrįstu. Bijau žmonių. Bijau reakcijų. Bijau galimų pasekmių. Daugiausia, ką galiu padaryti - tik nemuilinti sau smegenų. Nemeluot sau.
Tik toliau netikiu tais geruoliais, sakančiais, kad viskas bus gerai. Taip, žmonės išlieka, bet niekas nėra gerai. Labiau tiktų toks įkvepiantis pasakymas - "Tu viską prarasi, niekas nebebus kaip anksčiau, bet tu vis dar gyvensi ir kažkaip išsikapstysi.". Ir jis vis tiek skamba netikrai.

Labanakt.

Komentarų nėra: