Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

sekmadienis, liepos 08, 2012

car power

šimtai minčių galvoje niekaip negali nusėsti ant popieriaus. Jos skraido ir kitaip  maišosi. O aš nesugebu ištraukti uogienės iš išmaišytos košės. Nemoku išgauti cukraus iš arbatos.
Rodos, kad man šiek tiek tas pats. Bet tik šiek tiek. Senelis negrįžta jau septinta valanda. Mama dūsauja, o aš nieko negaliu padaryt. Aš nieko negaliu padaryt. Kaip visada. Nieko negaliu padaryt. Įsijungiu "Trojka". Linguoju į taktą. svajoju, kad visas pasaulis galėtų nurimti ir pasiklausyti hipnotizuojančios muzikos. Nuoširdžiai išklausyti mantrą. Šiek tiek palinguoti į taktą.
Aplink laimingi veidai. Džiaugiasi. Linksminasi. Kažkur tolumoj aš irgi linksminuosi. Sėdžiu naktį prie stalo ir geriu kakavą. Žiūriu į jūrą su papūgomis. Žaviuosi keliais pankais. Taip aš linksminuosi. "Kaip tu, taip tau - per amžių amžius", 209 parašyta prie Neries. Kaip pasiklosi, taip išsimiegosi. Kaip šauksi, taip ir atsilieps. Visada turi imtis priemonių ir tai duos atgarsį. Jeigu tai apsuktum? Kaip tau, taip tu. Kaip išsimiegosi, taip pasiklosi. Kaip atsilieps, taip ir šauksi. Bet - nugalėkite blogį gerumu. Aš nieko nešaukiu, tai man niekas ir neatsiliepia. Tik niekam neateina į galvą, kad egzistuoja atvirkščias kelias - pirma tu pašauki, tada aš atsiliepiu. Pavadinkim tai eksperimentu. Arba baime. Bet kaip. Kaip pavadinsi, taip nepagadinsi. Kaip pagadinsi, taip nepavadinsi.
It is exciting to be away. I'm standing here but I'm really gone. Cha. Laikas rytoj bus keistas. Galų gale pasiimsiu . Ir ieškosiu rago. Liko dvi savaitės. Gal ir vėl mane pavers vyšnia, tik ilgesniam laikui. Keista. Visiems labai įdomu, o man nusispjaut. Man įdomu, kad man nusispjaut. Kaip šauksi, taip ir atsilieps. Tik aš tai nešauksiu, tai niekas man ir neatsilieps.


Komentarų nėra: