Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

penktadienis, balandžio 27, 2012

"Štai keletas mano elgesio problemų:

A. Ilgą laiką nešneku su žmonėmis.(1)
B. Ilgą laiką nieko negeriu ir nevalgau. (2)
C. Man nepatinka, kai mane kas nors liečia.
D. Rėkiu, kai esu piktas ar sumišęs.
E. Man nepatinka būti labai mažose patalpose su žmonėmis.
F. Daužau daiktus kai esu piktas ar sumišęs.
G. Inkštimas.
H. Nemėgstu geltonų ir rudų daiktų, stengiuosi neliesti geltonų ir rudų daiktų.
I. Nenaudoju savo dantų šepetėlio jeigu kas nors jį lietė.
J. Nevalgau, jei skirtingi produktai mano lėkštėje liečia vienas kitą.
K. Nesuprantu, kada žmonės ant manęs pyksta.
L. Nesišypsau.
M. Sakau grubius, anot kitų žmonių, dalykus.(3)
N. Elgiuosi kvailai.(4)
O. Mušu kitus žmones.
P. Nekenčiu Prancūzijos.
Q. Vairuoju mamos mašiną.(5)
R. Nekenčiu, kai kas nors perstumdo baldus. (6)


1. Kartą su niekuo nekalbėjau penkias savaites.
2. Kai man buvo šešeri, mama mane versdavo gerti braškių skonio liekninančius gėrimus tiesiai iš matavimo ąsotėlio. Mes žiūrėdavom, kaip greitai galiu išgerti ketvirtį litro.
3. Žmonės man sako, kad turiu sakyti tiesą. Bet iš tiesų jie taip negalvoja, nes negalima sakyti seniems žmonėms, kad jie seni ir negalima žmonėms pasakyti, kad jie smirda arba kad jie paperdė. Taip pat  Negali sakyti "tu man nepatinki" ,nebent tas žmogus su tavim elgėsi bjauriai. 
4. Kvailai elgtis - pavyzdžiui ištuštinti riešutų sviesto indelį tiesiai ant virtuvės stalo ir jį sugnaibyti, kad gražiai padengtų visą stalą. arba deginti daiktus dujine virykle kad pažiūrėtum, kas jiems atsitiks.  Taip aš padariau su savo batais ir cukrum. 
5. Aš taip padariau tik kartą, kai pasiskolinau mamos raktelius, kol ji buvo mieste. Aš iki tol nebuvau vairavęs,o tada man buvo aštuoneri metai ir penki mėnesiai. Aš įvažiavau į sieną ir mašinos čia nebėra, nes mama yra mirusi.
6. Leidžiama stumdyti kėdes ir stalą virtuvėj, nes ten taip reikia. Bet jei kas nors patraukia sofą arba kėdes svetainėj arba valgomajame, man svaigsta galva ir pasidaro bloga. Mama mėgdavo perstumdyti baldus , todėl aš susidariau specialų planą, kuriame nurodyta, kur turi būti visi baldai, taigi aš sustumdydavau visk atgal į vietas ir man pasidarydavo geriau. Bet nuo tada, kai mirė mama, tėtis nieko nestumdė. Tai yra puiku. O ponia Šiers kartą perstumdė mūsų baldus, bet aš pradėjau inkšti, o ji pradėjo rėkti ant tėčio ir daugiau niekad nieko nestumdė."

Iš knygos "The Curious Incident of the Dog in the Night-Time" ("Tas keistas nutikimas šuniui naktį").
Visos teisės priklauso Mark Haddon.

Bet knyga tai nuostabi. Autistas Kristoferis  yra nuostabus.


Komentarų nėra: