Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

sekmadienis, balandžio 15, 2012

galva

paimi degtuką, uždegi. Užgesini.
Paimi antrą degtuką, uždegi. Užgesini.
paimi trečią degtuką, uždegi. Užgesini.
Paimi ketvirtą degtuką, uždegi. Užgesini.
paimi penktą degtuką, uždegi. Užgesini.
Paimi šeštą degtuką, uždegi. Užgesini.
paimi septintą degtuką, uždegi. Lauki, kol sudegs iki galo.
Septyni degtukai. Kai galėsiu sudeginti septynis degtukus be žodžių ir jausmų, galėsiu tvirtinti, kad radau save.
Mane vėl bando įtikinti, kad tik bendraujantys žmonės gyvenime pasiekia daug. Jeigu taip, tada daug nepasieksiu. Aš pasakiau "NE". Dabar manęs nemėgs dar vienas žmogus. Ir taip po vieną visi pereina į aną pusę - arba aš pereinu.
Kai kaltini kitus, kad jie pasikeitė, pagalvok - gal tu pats pasikeitei?
Galbūt tavo draugai lygiai taip pat gailisi, kad tu pasikeitei?
Kažkodėl sunku suvokti, kad galiu keistis. Tiesiog pokšt - manęs nėra. Gerai, kad tu keitiesi kartu su manim (ta pačia kryptim), Nir.
Mano filosofiją "idgaf" sugriovė vienas sakinys - "if you don't give a f in life, then it's a li_e". Todėl aš jau "igaf", kai tuo tarpu dalis bendraamžių toliau sėkmingai eina "idgaf" kryptimi. Telydi juos Dievas. Kiti linkę rūpintis miaile ir skundais. Meldžiuosi bažnyčioj už save ir juos, kad nepatraukčiau ten.
greičiausiai esu egocentrikė ir vaizduoju save kaip visų geriausią. Tai šaunu. Čia tokia kaukė, kad niekas negalėtų manęs pasiekti. Aš pati pasieksiu jus. Gaila, kad mane mato (ir aš matau) kaip išsiaukštinusią save. Kitaip, matyt, nemoku.

Komentarų nėra: