Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

šeštadienis, kovo 17, 2012

папа, следи за собой!



  • Vaje, kiek šiandien prikalbėjau, prižiūrėjau, priklausiau.
  • Kažkas aplinkoj ne taip.
  • Pasiilgau seno dievinimo jausmo.
  • Visi tikėtini realūs objektai išnyko.
  • Žmonės kaičiasi NE į gerą pusę.
  • Man nepatinka, kaip keičiasi žmonės.
  • Man nepatinka, kaip keičiuosi prie tų žmonių aš.
  • Vakar su manim miegojo Bepelis ir tai buvo taip smagu.
  • Išmokiau Runį loti ir jis dabar visąlaik loja.
  • Įpratau gerti, visą laiką gerti ir man sunku be vandens.
  • Mano naujas dantų šepetėlis labai geras.
  • Papa, sledi za soboi.
  • Be galo laukiu 50 gimtadienio, per kurį be krašto tikiuosi gerai praleisti laiką.
  • Slapta nuo savęs tikiuosi, kad vis dar ką nors dievinu.
  • Labai mėgstu й raidę. Ypač žodyje Цой.

Komentarų nėra: