Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

trečiadienis, kovo 21, 2012

atleiskit už sladumą, bet

1985. Cojui 23. Albumas "Это не любовь".

Visas tas albumas yra gryniausia ir saldžiausia (o kartu ir karčiausia) romantika. Ir daug daug ilgesio. Ir, kaip visada, absoliučiai visas skaudžiai žiebia galvon, nes viskas taip ir yra.


Разреши мне (Leisk man)

Aš stoviu tamsiam kampe.
Aš nežinau, kas man atsitiko.
Tiek daug žmonių.
Ir visi nori pašokti su tavim.

Leisk man palydėt tave namo.
Leisk man pasėdėt su tavim virtuvėj.
Leisk man pažvelgti tau į akis.
Pasiimk mane su savim į šitą rojų.

Tu žiūri kiaurai mane,
Aš bijau šypsotis tau.
Bet leisk gi man būt su tavim.

Mėlynam danguj skrenda lėktuvai.
Ir vienas iš jų pats gražiausias,
Nes juo tu skrendi pas mane.

Leisk man palydėt tave namo.
Leisk paimti tau už rankos.
Leisk man pažvelgti tau į akis.
Pasiimk mane su savim į šitą rojų.

Komentarų nėra: