Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

trečiadienis, gegužės 19, 2010

tik kojines duokit, prašau

Be keturiasdešimt vienos minutės vienuolika, aš kuo toliau, tuo ilgiau trūnau prie dulkių siurblio garsą skleidžiančios dėžės iš kurios kyšo laidas o po kojom girgžda nuo batų nusigramdęs smėlis.
Apsisprendžiau, kad pribrendo reikalas pažiūrėt pagaliau New Moon. Turbūt paskutinė būsiu žiūrėjus. Alebataya, koks skirtumas. Žinau, lopiškas tas filmas. Bet ką jau padarysi.
Tas mokslo matų galas baisiai ilgai užsitęsė, kaip kokia ilgai kramtyta guma išimta iš burnos ir tempiama smalsaus vaiko. Kur mano ragatkė? Taukšt krito vaikas ant šalto betono ir išmetė gumą. hahaha.
Visi vaizduojasi kažkuo, ko patys nepažįsta. Deja, aš ne išimtis. Bet stengiuosi būt kietas diskas ir kaupt informaciją. O ne dalintis. Gal aš jiems ir atrodau tylenė mėmė iš šulinio ištraukta, bet man jie patys atrodo kaip pasiklydę miške ir apgaudinėjantys patys save- "aš juk žinau kelią".
Kiautai sušikti. Velniop juos visus, skerst ir įdaryt kaštonų uogiene ftw.

BAHAHAHA. DVĖSKIT.

1 komentaras:

whisperinanemptyroom rašė...

dabar jau su malonumu išdvėsiu.