Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

sekmadienis, gegužės 09, 2010

o aš visada gyva

nutariau parašyt kažką protingo. Na, aišku, tokiai vėplai kaip aš tai gana sunku.
Bet pabudo tas seniai pamirštas jausmas. Kažkur giliai užkastas. Uch, kaip giliai. Kaip jaustum visą pasaulį. Tokia harmonija, santaika ir begalinis intelektas.
Ta knyga tikrai veikia. TIKRAI. TIKRAI.
Joje skatinama mąstyti apie gerus ir tobulus dalykus. Apie gydomąsias jėgas. Aš taip ir mąsčiau. Ir štai, kas išplaukė iš tokio mąstymo. Jausmas, kurį jau buvau pamiršus.
Harmonija... Nors toks mąstymas šiek tiek prieštarauja mano pamėgto mąstymo būdui, bet man tai pavyko suderinti. Atsirado harmonija.
Taip taip taip taip taip, 00.42.
42 yra mano skaičius.
Galėčiau laisviausiai sėdėt iki trijų.
Po hm..... 16 dienų mano gimtadienis :D

Komentarų nėra: