Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

šeštadienis, gruodžio 17, 2011

iyep

Dabar noriu nuraminti pati save ir atsiprašyti visų, kuriems neduodu žinių. Galbūt jūs šito nematot, bet... atsiprašau! Nuolat galvoju, kaip atrašyti, parašyti, sukurti, pakalbinti ar nusišypsoti. O laiko nėra...

Bet šiaip.. peržiūrėjau Michael Jackson's This Is It. Jis tikrai užkabina.
Visąlaik galvojau, kad MJ tai šiaip bičas, šiek tiek pasipūtęs. Žinojau kokias tris - keturias jo dainas ir tiek.. Na tikrai, mano nuomonė beveik radikaliai pasikeitė. Gal jis ir netaps įkvėpimu, varikliu, stumiančiu pirmyn, bet mano "jėga" sąraše tikrai atsiras ir taps dar vienu ramsčiu gėriui.

Ir vėl romantizmas mokykloje. Vėl pjauna galvą pusiau, išnarsto smegenis po ląstelę ir klykia: "AŠ ESU TU". Kažkaip pernelyg keista matyti save visur romantizme. Vis dėlto tokia esu. Grynas jausmas po mokslo kauke. Bet 'i like living this way', kaip sakė MJ. Banaliai skamba, tačiau mėgstu grožį ir jausmus. Ech, romantikė...

Komentarų nėra: