Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

pirmadienis, gruodžio 05, 2011

da fak

Mokytis man patinka.
Biologiją, chemiją, fiziką - euforiškai, su smalsumu ir atsidavimu.
Bet tik ne lietuvių kalbą.
Jo, aš žinau, kad tai yra be galo svarbu, bet... Ne. Nesikabinėsiu prie literatūros ir gramatikos.
Mane užknisa užduotys.
Tokios užduotys, kurios verste verčia pasakyti "AI... DZIN" ir mesti į šalį.
Na taip, straipsnis bus reikalingas...
Ech. Pati turbūt esu kalčiausia ir lietuviškai ieškau kitų kaltų. Bet tokia neviltis užplūsta, kai parašai trijų puslapių darbą ir pamatai, kad nuo antro jau šneki nebe į temą! Aš norėčiau rytoj po biologijos prasmegt skradžiai žemių ir niekad nebeatsirasti teksto kūrime.

Komentarų nėra: