Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

trečiadienis, gruodžio 07, 2011

2

Racionalus protas ir intuityvus protas. Vienas vadovaujasi griežta logika, o antras ją beveik atmeta. Dauguma vadovaujasi (turbūt) intuityviu.
Turiu porą teorijų - kuo daugiau kalbi, tuo mažiau mąstai bei kvailėji, kai neturi ką veikti. Anot Čepauskaitės kultūra=mąstymas ir aš su ja sutinku visais procentais. Šiaip daugelis rašto žmonių sako, kad jaunimas šiandien nekultūringas. Vadinasi, nemąsto. O kas yra intuicija? Nemąstymas...
Tai šitaip. Aplink pilna išsišiepusių veidų ir tuščių kalbų apie 1. miailę 2.durnus mokytojus ar tėvus 3.kaip sunku.
O mane užknisa.
Bet šiandien prisipažinsiu - durnėju. Nors turiu ką veikti, bet durnėju. Leidžiu intuityviam protui paimti viršų ir jau kalbu. Mano intonacijos ir tarimas pasidarė šlykščiai saldūs, dažniau kyla mintis, kad sunku.
Blogai. Mano racionalas nuplaukė į pasąmonę. O gal jis ten kraunasi? Man atrodo, laikas tempti čionai visą pasąmonę su racionaliuoju.
Mokslas ftw.

Komentarų nėra: