Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

šeštadienis, kovo 06, 2010

Tiesa arba Kas Aš Esu

Labas rytas, diena ar vakaras. Esu Saulė. Gyvenu 17-ą gyvenimą. Gyvenu Dzūkijos sostinėj. Šiokiadieniais keliuosi septintą valandą trys minutės. Darbo neturiu. Mėgstu vaikščioti. Moku kvėpuoti. Mėgstu vištieną ir saldainius. Nemėgstu barščių ir raugintų agurkų. Gyvenu keistą gyvenimą. Mokiausi Dzūkijos vidurinėj. Perėjau į Šv. Benedikto gimnaziją. Dabar mokausi 7c klasėj. Nesirengiu taip ,kaip man gražu. Nekenčiu džinsinio audinio išskyrus džinsus (wut?). Mėgstu eit pasivaikščiot. Einu kur kojos neša ir akys veda. Nemėgstu žmonių, kurie skriaudžia gyvūnus. Išvis, žmonių nelabai mėgstu. Skaitau Haruki Murakami. Artimiausia knyga širdžiai- "Mylimoji Sputnik". Priklausau europidų rasei. Turiu keletą draugų. Mano pseudonimas nė velnio nesusijęs su manim. Kitam gyvenime norėčiau būt varna arba šaligatvis. Mėgstu fotografuot. Moku įsidėt juostelę. Apsimetu, kad domiuosi tiksliaisiais mokslais. Teoriškai moku tris kalbas. Nemoku suremontuot radijo. Negeriu/nerūkau. Labiausiai pasaulyje mėgstu Jausmą. Jausmas yra Avies brolis dvynys. Nemėgstu forsų ir fyfų.

Ačiū už dėmesį.
Iki susitikimo.

Komentarų nėra: