Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

antradienis, kovo 02, 2010

Avies medžioklė. Ne tik ten

Niekad dar taip nebuvo. Kad knyga visiškai užvaldytų mano protą. Ne sąmonės lygmenyje. Knygos, kurios valdo protą sąmonė lygmeny nėr jau tokios baisiai įdomios.
O ši knygą valdo mane pasąmonėje. Nesąmoningai ją nešiojuosi su savim.
Ta knyga pažadino mane kažką. Pakilimo jausmas.
Toks buvo tada, kai buvau nusivylusi viskuo. Absoliučiai.
Dabar tas jausmas pakitęs. Bet man jis taip patinka. Absoliutus laukimas. Vasaros. Nelaukiu jokių naujų knygų, nes dabar man visiškai užtenka toks vienos- "Avies medžioklė". Laukiu, kada gi mano svajonė išsipildys. Net nežinau ko aš taip laukiu ir apie ką aš taip svajoju.
Noriu tapt Žmogum Avim.
Žinot, šią naktį avis netgi sapnavau. <3

P.s. Šiandien Chriso gimtadienis. Velniai rautų, SU GIMTADIENIU !!!!!!!! Nors dabar neypatingai klausau Coldplay, bet visvien jie lieka mano širdy amžiams amžiniesiems.

Komentarų nėra: