Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

penktadienis, kovo 26, 2010

man reikia 10 minučių

HM, amatų diena.
1. Ryte vos nevėmiau iš skausmo, nes skaudėjo pilvą.
2. Visą dieną buvau pusiau nervuota.
3. Uždarymas buvo toks nuobodus, kad teko užsiimti mėgiamiausiu užsiėmimu norint nužudyt kuo daugiau laiko- žiūrėt į niekur ir skaičiuot iki šimto ir atgal.

Ir nors šitas visas reikalas buvo tikrai smagus, bet vis dėl to kažko jame trūko. Ne ta prasme, kad pačiam renginy kažko trūko, bet mano galvoj kažko trūko.

Man tai išvis panašu, kad mano galvoj kažko trūksta. Kažkas tokio durno toj mano galvoj yra. Svyravimas tarp dviejų visiškai skirtingų, bet tuo pačiu susiderinančių dalykų. Kažkokia visiška nesąmonė.
Ir aš pati save baisiai užknisu. Norėčiau išmest save pro langą, kad nebeliktų minčių visokių, kuris trukdo gerai gyvent. Nes tų rūpesčių ir visokio velnio yra tiek mažai, kad galėčiau gyvent sau ramiausiai. Bet ne, kažkodėl pasąmonė ar sąmonė ar dar koks šūdas padaro iš tų mažų bėdų dideles ir viskas susiknisa.

Baigėsi dbz. Dar liko trys serijos , kurias baigsiu žiūrėt šiandien. Šakės.

Komentarų nėra: