Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

sekmadienis, kovo 14, 2010

Sekmadienis

1. Nemėgstu nemodernios civilizacijos.
2. Aš esu aš tik vienumoj.
3. Niekas nėra matęs manęs.
4. Laukiu vasaros.
5. Supratau, kodėl aš ir Žmogus esam visiški priešingybės- Žmogui reikia kitų žmonių, o man tereikia vienumos.
6. Dar labiau laukiu vasaros.

5 komentarai:

whisperinanemptyroom rašė...

vadinasi laikai žmogumi tik tuos,kam reikia kitų ?

Kormokodranas rašė...

Ne, čia Žmogus iš didžiosios Ž, toks asmuo, kuris yra absoliuti mano priešingybė ir kurio aš kartais siaubingai nekenčiu. Čia toks asmuo. Nenoriu sakyti jo vardo, todėl vadinu Žmogum.

whisperinanemptyroom rašė...

ai va, supratau,saule !

Kormokodranas rašė...

Raima manai? :D

whisperinanemptyroom rašė...

nieko nemanau. xD