Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

antradienis, sausio 05, 2010

Pour Me, haha

26681012
Pirmas mano tapytas aliejiniais dažais:


Aliejiniais dažais tapyt daaaaug smagiau negu (fakin) guašu.
Kaip matot, Rubiko kubikui skyriau nepernelyg daug pastangų...

15571113
Beieškant medžiagos lt kontroliniui rasti "rezultatai"



Hm, prisiminiau dar vieną dalyką. Daug žmonių netiki pasąmonės galiom. Yra kažkokia žinoma knyga apie pasąmonę, ten beveik viskas apie tą patį- kaip galima įsitikint save, t.y. liepti pasąmonei daryt taip, kaip tu nori. Vakar liepiau sau sapnuot draugus. Ir sapnavau, kad visi mano draugai ateina pas mane į namus :D


Šiandien visą dieną galvoj sukasi Coldplay- Pour Me. Matyt taip ir jaučiuosi.

10 komentarų:

Ladybird rašė...

Man patiko tavo darbelis, toks šiltas pasirodė^_^
O ten tos rašliavos tai sukėlė šypseną, reiktų ir man taip mokintis istorijąxD

Kormokodranas rašė...

Šiltą dieną pieštas, tai ir atrodo šiltas :D

ens rašė...

;DD
Cool ;D
Pas mane kartais irgi iŠauga kažkas panašaus. Nuo "Mindė pasikrikštijo" iki "Gedas padvėsė" ;D

Ploju atsistojus :}

Raimonda rašė...

Mamia,Gražus darbelizzz,sveikinu ;DD
Istorija,aš tas rašliavas mačiau? ;DDD
Šaunu.

Kormokodranas rašė...

Deja, nematei :D Nes parašiau kai tu prie lentos buvai ir tau neparodžiau haha :D

Raimonda rašė...

Et,neprimink tos lentos...To momento kai buvau prie lentos,tada aš degiau pragare.Išdavikė,neparodė -_-

Kormokodranas rašė...

Nenorėk, kad rodyčiau asmeninio gyvenimo nuotrupas.. :D

Raimonda rašė...

Koks Tu geras žmogutis ;DD

ENORCA rašė...

Bet aliejus gi džiūsta kokias 2 sav :) ;D neatsibodo laukti?

Kormokodranas rašė...

2 sav??? Tėtux man sakė, kad džius 2 dienas :D Bet nieko ,palauksiu.