Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

šeštadienis, sausio 02, 2010

dulitu keliausim žiemą

mfg, jau dvylika, vėl :o
Keistas jausmas kažkoks.
Matyt, kad nauji metai. Man per daug keista. Neįsivaizduoju, kai turėtų būt keista, kai 1999 persiverčia į 2000. Turbūt neperneščiau.
Tai va, nauji metai. Nauji. Daug žmonių susidaro tikslų sąrašą ir siekia tų tikslų. Bando pasikeist, daugiau uždirbt. Tai aš pasiskolinsiu iš jų šitą gudrybę ir ką nors pakeisiu. O tada jau chana (?)

Ar žinot, kaip gimsta meno kūriniai? Teisingai, atėjus įkvėpimui, o jis gali ateit bet kada ir bet kur. Visai netyčia sukūriau kažkokį gražų piešinuką. Ant tualetinio popieriaus. Nagų laku.

Jau trečią dieną iš eilės varom šaligatviu geldom (plastmasinėm rogėm). Šiandien su Jonu išmąstėm, kad reik daryt traukinuką. Iš to gavos, kad įvykdėm tris avarijas. Pirmosios atveju sumėtė galą ir priekis (aš) išlekė į gatvę ir trenkėsi į mašiną ir buvo pervažiuotas.
Antrosios atveju visu greičiu šokant nuo tramplino priekis (vėlgi aš) tėškėsi į sieną. Trečiosios atveju traukinukas sustojo ir nuvirto į gatvę, kur vėlgi buvo pervažiuotas.
O Jūs taip ir tikit, ane?


He says 'Meow' or 'Yawn'. Whatever.









Mano katins gražiausias. Ne veltui Bepelis vardu. Labanaktis.

2 komentarai:

ens rašė...

He says "Yawn".

Kormokodranas rašė...

You are absolutely riggght! He says Yawn!