Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

šeštadienis, sausio 02, 2010

lifelines

Kompas nusprendė, kad man užtenka žaist pernelyg senovinių žaidimų, sukurtų prieš dešimtmetį. Na, gerai, pastarąsias tris dienas pasiutau žaist Age Of empires II. Žaidimas 10 metų senumo (dabar, galima sakyt, jau vienuolikos), tai maždaug tokio amžiaus kaip aš. Bet jis mane veža, nežinau kodėl.
Puikumėlis, kad gavau linkomaniją. Dabar klausau daug muzikos, chi chi. Labiausiai patinkančios dainuškos:
Franz Ferdinand- Darts Of Pleasure
Muse- Undisclosed Desires
Radiohead- 15 Steps; Reckner
A-ha - Hunting High And Low; Lifelines ir dar kažkokia, kurios pavadinimo nežinau, bet pačią dainą seniai žinau.
Šiaip A-ha man tikrai patinka, kažkuo užveda jų dainos. Tokios kosmosinančios.

Ai, velniop, varau pliekt raudonukų.

2 komentarai:

Emilija rašė...

Aha, prisimenu kai tu pas mane ateidavai ir žaisdavai tą žaidimą ir man būdavo labai neįdomu ;D

Kormokodranas rašė...

niekam jis neįdomus :D