Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

ketvirtadienis, lapkričio 08, 2012

Pareiga šaukia

Raimonda mane įtraukė į bloginimo žaidimą.
 Taisyklės:
1.Kiekvienas pažymėtas žmogus turi parašyti 11 faktų apie save.
2.Jie turi atsakyti į 11 klausimų kuriuos uždavė tave pažymėjęs draugas blogo rašytojas.
3.Reikia sugalvoti 11 klausimų kitiems, tavo pažymėtiems draugams blogų rašytojams.
4. Jie turi pažymėti 11 blogų rašytojų kurie turi mažiau nei 200 sekėjų.
5. Pažymėti draugai - blogų rašytojai turi būti perspėti
6. Negalima žymėti atgal, t.y. žmogaus, kuris pažymėjo tave.

Game on. 
1. I. Nemėgstu rašyti apie save. Atrodo kaip savęs aukštinimas ir šiaip, neturėjimas apie ką daugiau kalbėt.
    II. Nemoku būt atvira sau - meluoju pati sau. Pavyzdžiui ką tik parašiau, kad nemėgstu kalbėti apie save, bet mėgstu kalbėti apie savo pomėgius. O kuo tai skiriasi nuo kalbėjimo apie save?
    III. Noriu studijuoti veterinariją. Čia susijungia mokslas ir gyvūnai, + mažiau žmonių.
    IV. Neturiu draugų. Turiu vieną draugą. 
    V. Mėgstu visokiausių stilių ir žanrų muziką, išskyrus modernųjį popsą, kurio pavadinimo nežinau. Techno? House? Neįsivaizduoju.  Kur daug bumčikų ir mažai melodijų.
    VI. Mėgstu dailę. Tris metus lankiau labai šiaip sau, o šiais metais, paskutiniais, labai pradėjo patikt. Atsirado meno teorija ir lietuvos tapybos istorija. Ir darau diplominį, kuris man pačiai labai patinka.
    VII. Nors atrodau niūrumo karalienė, dažnai pasiilgstu didelio juoko. Mano aplinkiniai juokiasi iš tokių kvailų dalykų.. kad juokas net neima. 
    VIII. Anksčiau nekenčiau Rusijos ir rusų kalbos, o kai per radiją netyčia išgirdau Kino, pamėgau ir juos, ir rusų kalbą, ir Rusiją.
     IX. Mano galva yra nešvari. Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad esu pavyzdingas vaikas. Iš antro žvilgsnio taip nebeatrodo.
     X. Negaliu pakęsti snobizmo, "menininkų" (nesiimsiu aiškinti, kas jie tokie, nes sunku ir paaiškinti.) ir pseudodraugelių. Snobizmas mane žudo. Visažinystė irgi. Nors.. dažnai pagalvoju, kad iki jų man pačiai nedaug trūksta.
     XI. Labai mėgstu kino teatrą, gamtą, dideles erdves, vakarą ir naktį, žiemą ir šaltį, vėją. Ir taip toliau. Turbūt aš romantikė.

2. I. Ką paprastai veiki vasarą? Vasarą.. skaitau knygas, žiūriu serialus ir filmus, ilgai vedžioju šunį. Kartais sugalvoju su kuo nors susitikti ir beveik visada nusiviliu. Niekas man nejuokinga. Dar važiuoju į kokias nors stovyklas ir, jeigu ten susirenka jaunimėlis, visada kenčiu užsidarius namely/palapinėj, nes jų draugija dar niekada nebuvo priimtina. Ir nebus, tikriausiai.
   II. Mėgstamiausias patiekalas? :D kaip atminimų knygelėj, ką? Aš nežinau. Žinau, kad nemėgstu barščių ir visokių keptų mėsų su daug raumenų. Mėgstu makaronus. Grybus. Žuvį. Brokolius. Morkas.
   III. Ką manai apie veganus? Visų pirma, tai aš tiksliai nežinau, kas yra veganai. Nevalgantys pieno produktų?  Bet iš tiesų tai man nesvarbu. Nes aš nieko apie juos nemanau. Tiksliau, manau, kad jie žino, ką daro. Aš nežinau, ką darau, todėl ir valgau nesąmones. Jie turbūt supranta viską geriau negu aš, todėl ir maitinasi kitaip.
   IV. Mėgstamiausias serialas. The Office.
   V. Kodėl nusprendei lankyti dailę? Tėtis seniai norėjo, kad eičiau, o aš seniai nenorėjau. Bet tada kažkas spragtelėjo galvoj ir apsigalvojau. Turbūt Ignė įtakos turėjo :))
   VI. Ką paprastai darai prieš užmigdama? Stengiuosi ištuštinti galvą, kad joje neliktų nei vienos minties ir greit įkvepiu-lėtai iškvepiu.
   VII. Varysi į tūkstantmečio vaikus? Bijau, kad baigėsi registracija ir aš nieko nespėsiu. Bet savaitgalį šitą reikės žiūrėti į anketą.
   VIII. Kokias šalis norėtum aplankyti? Kodėl? Rusiją, Australiją, Kanadą, Kazachstaną. Rusija yra didelis  ir baisiai įdomus kraštas. Norėčiau pamatyt, kaip ten kas yra. Nuvažiuot į Kamčiatką. Į abi kamčiatkas - ir į pusiasalį, ir į katilinę, kur Cojus dirbo. Kazachstane filmuota Igla.. kvaila priežastis, bet labai mane vilioja šita šalis. Australija yra kitoj pusėj pasaulio, vandenyne, ten šilta. Šalia yra Fidžis, į kurį dar labiau noriu nuvykti. Australijoj visi kalba su keistu akcentu ir dar galima pamatyti gražios gamtos. Kanadoj daug miško, ten šalta ir geras gyvenimo lygis. Vankuvery gyvena geri žmonės.
   IX. Kokį keistą įprotį turi? Kažkokį tai tikrai turiu, bet neprisimenu. Krapštyti ausį. Kai galvoju visaip maivytis.
   X. Kokias šalis esi aplankius? Latviją, Estiją, Suomiją, Švediją, Norvegiją, Didžiąją Britaniją, Prancūziją, Italiją, Olandiją, Belgiją, Vokietiją, Lenkiją, Slovakiją, Čekiją, Graikiją, Turkiją ir Tunisą.
   XI. Kokią įsimintiniausią dovaną esi gavus? Nėra tokios dovanos, kad va pasakius "geriausia dovana" taip atsirastų galvoj, kaip buvo klausime su serialu. Gal gitara. O gal tapkės.

3. I. Kokia tavo mėgiamiausia kalba ir kodėl?
    II. Ar mėgsti galvoti apie... keistus dalykus?
    III. Koks aktorius(-ė) pirmiausia atsiranda galvoje, kai išgirsti žodį "aktorius"?
    IV. Kas tavyje labiausiai pasikeis po 3 metų?
    V. Kurti muziką ar klausytis muzikos?
    VI. Ar internetas yra gerai? Kodėl?
    VII. Kokie yra geri filmai?
    VIII. Ar tavo požiūris (į ką nors) dažnai keičiasi?
    IX. Ar skaitai periodiką? Kokią?
    X. Kokia tavo nuomonė apie ekologiją?
    XI. Ar įvyks trečias pasaulinis karas? Kodėl?

4. Nuoširdžiai nežinau, kas čia turi 200 sekėjų...

5. Turbūt dabar reikia sugalvoti, kam tokiam klius nesaldi dalia perimti estafetę. Su didžiule kalte, slegiančia pečius, atiduodu lazdelę Merkurijui.

Komentarų nėra: