Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

antradienis, spalio 30, 2012

smerkimas

Per atostogas turiu daug gražaus laiko. Bet toli gražu man tas laikas nėra geras. Nebežinau, kas man gerai ir kas blogai, nes kažkas negero atsitiko. Kodėl pas mus nėra durno juoko? Kažkokio namų laimės simbolio? Kasdien jaučiuosi kaip gyvendama baisiai nelaimingų žmonių namuose, kur viskas apskretę purvais, visur prieblanda ir smarvė.
Ką tik sau pasakiau, kad kai pradedi filosofuot, kas teisinga ir kas ne, vadinasi, pasidarai tuščias. Ir kaip tik dabar suvokiau, kad pradėjau filosofuot kažkokį brudą ir.. esu tuščia kaip kokia kriauklė. Dėl nežinia kokios priežasties mano mintyse įsišaknijus nuomonė, kad jeigu pradedi kelt klausimus (būtent paaulgystėj. Dėl suaugusių nežinau. Nepažįstu.) "kas yra teisinga?" ir panašiai, tai bandai pakilti aukščiau kitų. Kai susitinku kur nors paauglių filosofiją, man beveik kaip refleksas iškyla mintis - o kas tu toks? Turbūt dėl to, kad Dievas mano galvoj sėdi garbingoj vietoj. Nors ir nesu ypatinga tikinčioji, mėgstu bažnyčią. Kai šalta. Žiemą nueini į mišias ir žiūri į paveikslus. Kaip kad man kliuvęs tekstas iš Naujojo Testamento sakė:
„Neteiskite kitų, kad patys nebūtumėte teisiami. Kokiu teismu teisiate kitus, tokiu ir patys būsite teisiami, ir kokiu mastu matuojate, tokiu ir jums bus atmatuota. 
Kodėl gi matai krislą savo brolio akyje, o nepastebi rąsto savojoje? Arba kaip gali sakyti broliui: 'Leisk išimsiu krislą iš tavo akies', kai tavo akyje rąstas?! Veidmainy, pirmiau išritink rąstą iš savo akies, o paskui pažiūrėsi, kaip pašalinti krislelį iš brolio akies“ (Mt 7,1-5)
Tiesą pasakius, labai man kontraversiškas šitas tekstas. Arba tiesiog nesuprantu jo teisingai. Greičiausiai, kad nesuprantu , nes nesiaiškinau jokių simbolių. Bet.. čia juk sako, kad pirma turi pats savo gyvenimą susitvarkyti, o tik tada aiškint kitiems. Bet kuris žmogus yra susitvarkęs savo gyvenimą? Ir jeigu tvarkysim savo gyvenimus nematydami kitų, tai tapsim egoistais - kažkodėl nemanau, kad jie Bažnyčios numylėti.
Vienu žodžiu, prieštarauju pati sau. O mano namuose gyvena du senukai, iš kurių vienas yra iki gyvo kaulo įsišaknijęs egoistas. Aš juo bijau tapti.

Komentarų nėra: