Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

pirmadienis, rugsėjo 24, 2012

mano švietimo reforma

Pagal mane, ji turėtų būti tokia - išmesti lauk lietuvių mokytoją ir neleisti jai niekad grįžti į bet kokią mokyklą.
Aš negaliu pasakyti, kaip ji mane sunervino, bet rezultatai puikūs. Ji mane erzina ir erzina ir erzina ir aš pasižadu kuo daugiau tylėti ir rašyti paraštėse kaip jos nekenčiu.
Taip pat reikia pasielgti su angliste.
Kas ne su manim tas prieš mane ir taip iš tikro yra.
Šiandien man tragiškai bloga diena ir to nepakeis net mintis, kad eisiu į dailę ar kad rytoj nusiplausiu nuo lietuvių ir netgi ta mintis, kad penktadienis šiaip ar taip bus smagus. Nuvyliau savo vienintelį ir tikriausią draugą Runį jo nepavedžiodama. Sąžinės graužatis.
Mano švietimo reforma - iš naujo išmokyti mokytojus pagarbiai elgtis su mokiniais, lygiai kaip mes mokomi pagarbiai elgtis su jais.
Niekas manęs napalaiko (tik Runis), todėl visi kiti yra prieš mane.
Я чувствую, закрывая глаза,
Весь мир идет на меня войной.

Komentarų nėra: