Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

antradienis, rugsėjo 25, 2012

Ko gero prasmingiausia daina mano paaugliškam gyvenime -> šita.
Šiandien sugalvojau, kad įsimintiniausias akimirkas užpildė ne Kino. Žiemą gražiausios dienos praleistos su Drive garso takeliu. Vasarą smagiausia buvo su Gorillaz. Bet Kino užpildo tarpus.
Visada kažkuriam tekste randu tiksliausiai tai, ko man reikia. Visai nesvarbu, kad tam tenka užtrukti valandą verčiant. Kažkaip nerūpi. Vis tiek žinai, kad rasi lobį.
Paaiškėjo, kad mano vasarą sugalvotas planas nuplaukia neribotam laikui. Turbūt be aiškaus žinojimo, ką rengiuosi daryti, viskas taip ir susilies su aplinka. Apsimesiu, kad man nesvarbu ir po kurio laiko gal pasidarys nesvarbu.
Trankvilizatorius - nuskausminamasis raminamasis vaistas (ar taip?). Išgirstu Kino ir nunyksta galvos skausmas, išnyksta nerimas ir nuovargis. Nereikia man tų planų. Paliksiu taip, kaip buvo...

Komentarų nėra: