Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

penktadienis, birželio 01, 2012

mirtis - populiarumas

žodžiu, aš su juo bendravau vaikystėje, jis buvo priglaudęs mano šunį, vėliau žuvusį medžioklėje. Lankydavau jį kasdien, o jis man duodavo saldainį. Kartą padovanojo man pliušinį šunį, tuo laiku man baisiai didelį. Namai jo dideli ir tamsoki, aš ten dažnai nesilankydavau. Beveik visada tik per vartelių plyšį paglostydavau šunį. Žodžiu, šiandien jis mirė.
Kodėl man atrodo, kad vieninteliai krikščionys kažkaip bijo mirties? Toks jausmas, lyg kitų religijų (galbūt išskyrus islamą) atstovai mirtį suprastų geriau ir ramiau. O gal aš jų nesuprantu.

Taigi, ką daryti, jeigu nori būti populiarus? Daug šnekėk ir daug juokis. iškraipyk žodžius ir elkis taip, kad ant tavęs nekristų įtarimo. Būk linksmas ir laimingas, šypsokis. Svarbiausia - stenkis visiems patikti ir (arba) turėk daug draugų. Nes piktų žmonių niekas nemėgsta. Nes tylūs ir taisyklingi žmonės nuobodūs. Laužyk taisykles. Nes jeigu liūdėsi, visi tavęs šalinsis. Nes jeigu tu nesistengsi, niekas dėl tavęs subinės nepakrutins.
Jeigu kyla klausimas, "kodėl reikia būti populiariu?" , nužvelgsiu tave paniekinamu žvilgsniu ir bendrausiu šaltai. Tavo juokeliai man nesuprantami, tu išvis esi   k e i s t u o l i s - nerūkai, negeri, mažai juokiesi ir neturi draugų.Tu nesistengi dėl savo išvaizdos ir į tave dažnai kreipiami žvilgsniai. Tu nenormalus.
Kodėl taip yra. ? Tavęs nesuprantu ir nemėgstu, bet kai lieku vienas, galiu būti ir su tavim, nes man labai svarbu malti liežuviu. Ak, tiesa - tu man naudingas, nes žinai anglų taisykles, kitaip tariant - tu esi vaikščiojantis žodynas ir gramatikos knyga. Žinai, kas mane užknisa? Kai tu pasakai ką nors blogo apie mano mėgstamus dalykus. Arba man priekaištauji. Arba skundiesi. Tada aš žiūriu į tave kaip avis, nes taip atbukinu savo mintis (jeigu pradėčiau galvoti, atrodyčiau susimąstęs, tada visi į mane žiūrėtų). Ir atsakau universaliu "nežinau".
 Niekas tavęs nesupranta ir nenori suprasti. Nes suvokimas nėra smagus užsiėmimas. Aš tavęs nesuprantu, todėl stengiuosi tavęs nematyti. Tik tada, kai virsti žodynu.

Komentarų nėra: