Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

pirmadienis, birželio 11, 2012

košė

oi, kaip šaunu.
Kai nematai nei vieno žmogaus, tai kažkaip gerai viskas atrodo. Taip šaunu ir gera - kodėl aš pykau? Kodėl buvau tokia pissed off?
Tada viskas bum ir sugriūna - atlieki prievolę ir vėl susitinki dešimt asmenų. Nuo kurių draugijos išberia. O velnias, kaip gerai. Aš jų bijau ir nenoriu matyt. Bijau, kad sutryps, nes aš nenoriu jų matyt. O jie nori visus matyt ir būti visų pamėgti - kas nemėgsta, bus sutrypti. Ir sudeginti. Ir paleisti vėjais. Aš nenoriu būti sutrypta. Sudeginta. Paleista vėjais.
Ką gi, rytoj neturėčiau matyti daug einančių. Bus daug klydalo ir kliedesio ir klykalo. Matyt, nesužinosiu, kuo baigsis drama. Bet sužinosiu, kuo baigsis MM koncertas. U r a.
Na gerai jau. Man įkando erkė. Kažkokia idiotiška mano dalis bijo, kad buvo erkė užsikrėtusi. O šiaip, kaip dabar dažnai būna, bijau pati savęs, nes nebijau. Tik "a". Ir viskas. Bus gerai.
Nekontroliuoju vis dar smegenų dalies, kuri atsakinga už dainų įsikalimą į galvą ir nesugebėjimą jų sustot kartoti. O dar tada, kai jų tekstai tokie teisingi. Tokie teisingi. Gal geriau trauktis iš kelio.

Komentarų nėra: