Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

sekmadienis, gegužės 13, 2012

tebūnie tavo, o ne mano valia.

na ir gerai. tebūnie viskas man.
Tenekenčia manęs žmonės. Tegul šneka man už nugaros arba atėję tiesiai paklausia kas man yra. "Nieko" - atsakysiu. Ir nusišypsosiu (o mintyse įrašysiu į sąrašą).
Taip, aš savanaudė, aš pikta ir bjauri. Taip, man liūdna, kad aš tokia ir žinau, kad tai blogai.
Bet kam man keistis. Aš toliau mylėsiu gyvūnus (nes jie nešneka, būtent!)ir Dievą , užsirakinus rūsy grosiu ir galvosiu, kad aš išskirtinė. Ir net jeigu pasaulis man spjaus į veidą ir sakys "tu eilinė šiukšlė" - tebūnie. Tespjaudosi pasaulis, tešneka žmonės. Viskas praeis, nes žmonės geri ir negalvoja apie blogus dalykus.
Geriau man užsičiaupt ir būti nieku (a). Tegyvena žmonės laimingai, amen.

Komentarų nėra: