Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

sekmadienis, gegužės 20, 2012

absoliučiai atvira išpažintis

"pirmyn, romantikai!"
Negali būti kaip kažkas.
Po valandos aname pasaulyje galėsiu užmigti ramybėje. Po valandos ten, kur niekad negyvenau. Iš naujo pabudau.
Kodėl šitaip yra? Kodėl aš jį išgirdau per kažkokią Kaliningrado stotį, pasiekiančią Kauną, kodėl tai buvo lapkritį, kodėl aš juos girdėjau anksčiau? Ir dar šimtai klausimų - kodėl tiek daug sutapimų? Kaip jis sugeba net per mirties sieną priversti mane? Tik dėl jo aš paėmiau į rankas gitarą, tik dėl jo rusų kalba tapo tokia graži. Ką jis turi, kas taip užvaldo..?
Aš nesu jo įsimylėjusi, aš jį tiesiog myliu. Viktoras Cojus yra mano gyvenimo dalis. Gal dabar viskas yra paaugliškai perdėta ir herojizuota, bet esu tuo visiškai tikra. Pilna žmonių, kuriuos jis patraukė kaip nuolatinis magnetas geležėles - ir jiems ne penkiolika,o keturiasdešimt. Pabandykite atspėt, kodėl mano trečias vardas Viktorija? Tam, kad niekad neužmirščiau, kas mano filosofas.


http://www.peticijos.lt/visos/59923

Komentarų nėra: