Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

pirmadienis, gegužės 28, 2012

s, i hope you die

gerai. Kol yra kas nors danguje, niekas negali manęs sunaikinti žemėje. Jeigu turėčiau akis, galėčiau suprasti, kaip viskas sukonstruota. Kodėl s juokiasi, kodėl s palinko.
Nors iš tiesų man visai nerūpi. Kažkada rūpėjo. Ir dabar teberūpi slapčia, ten, apipelijusiam kampe. Šių pažangių technologijų pagalba išvalysiu. Iš tiesų man nerūpi. Iš tiesų aš esu asfaltas, aš esu niekas. Kaip gera būti nieku. a) niekam nerūpi b)niekam tu neįdomus c)gali elgtis kaip nori d)užtenka tik šypsenos e)ir visi patiki, kad tu laimingas žmogus.
Visą dieną s ėjo iš kraštų.
Kai pasirodo dešrigalis, gali laisviau atsipūsti, nes druskos nebeliko ir tu vaikštai miške su dideliu baltu gyvūnu, lakstančiu aplink. Palaidoji varnėną, kartu su juo ir save. Aš asfaltas, aš niekas. Kaip gerai būti nieku.
Gerai žinot, kad turi ką skaityt. Kaip kuras baltosios medžiagos vingiams. Niam vienas, niam du. Skaitai viską iš eilės: aukštyn, žemyn, ratais, kvadratais, kubiniais metrais ir amperais. Keista, kad kairė koja nenusitrynė.
Mano dešinysis YRB batas nutrynė koją. Kaip gerai jį apsimauti ir eiti. Jis toks žavus.
Net šiurpulys eina stuburo kanalu, kai tas trakštelėjimas liečiant stygą šauna į ausį. Užsimaukšlini ausines ir sėdi visą dieną ant sofutės. O, kad taip niekam neparūptum. Tik džiaugiesi, kad neturi baisiausiai tavimi besidominčių ir tave be galo norinčių matyti draugų. viskas gerai.
Demonstratyviai nusisuki ir eini plėšytis odų.

Komentarų nėra: