Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

trečiadienis, sausio 05, 2011

šypsena tuščiom akim

vis dar tyliai ir velniškai džiaugiuosi, kad jis miręs. Būtų taip suknista pamatyt kaip jis supopsėja ir palieka mane vieną be jokio taško. Taip. Jis miręs.

Jis į objektyvus nežiūrėdavo. Jis žiūrėdavo į žmones.
Bet jeigu jau žiūrėdavo į objektyvą,tai žiūrėdavo kaip į žmogų. Taip, kad žvilgsnis pereitų per laiko sluoksnius ir įsikirstų į akis.



O dabar.. šypsenos. Šypsenos, bet tuščiom akim. Tai tapo veido raumenų įtempimu ir gražių dantų rodymu. Tai pavirto į lėkštes.


Pasižiūriu į save.
Aš- niekas.
O gal aš- asfaltas?
Per mane važiuoja kas tik nori, o aš tyliai guliu. Taip, aš esu asfaltas.
Ne, tai ne tušti žodžiai. Ne tokie, kokius lėkštės nori skaityt. Tai ne tokie žodžiai, kuriuos galima perskaityti lengvai, kaip zefyrą. Jie lengvai nesusivirškina.

Aš- asfaltas. Aš nesišypsau. Ir neverkiu. Aš neturiu emocijų.
Asfaltas guli tyliai ir be jausmo. Aš.
Bet ne visada. Saulei kaitinant, asfaltas minkštėja.


Vadinasi, aš- asfaltas. Pakartosiu dar kartą. AŠ- ASFALTAS.
o visa kita tėra šypsena tuščiom akim.

Komentarų nėra: