Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

sekmadienis, sausio 09, 2011

dvigubas

mmm, kažkur skaičiau, kad žmonės, kurių zodiakas- dvyniai būna labai "dvigubi". Dažnai keičiasi jų nuotaikos ir panašiai. Šiaip aš nelabi tikiu horoskopais. Vis dėl to jeigu pasauly gyvena apie 7 milijardai žmonių,tai vienam zodiako ženklui tenka apie 600 milijonų žmonių. Tai būtų visiška nesąmonė, jeigu, tarkim spalio šešioliktą visiems ožiaragiams imtų nesisekti verslo reikaluose. Nu žodžiu. Kalbant apie dvynių "dvigubumą", tai aš esu dvynys ir aš esu dviguba. Jei aplink yra žmonių, tai aš su jais bendrauju. Man smagu ir (gal) kitiem smagu. Visi faini. Bet jeigu lieku viena, tai apie draugiją net galvot nesinori. Visi tampa kažkokiais mulkiais, nesuprantančiais ką aš galvoju... Keista.

Komentarų nėra: