Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

sekmadienis, rugsėjo 19, 2010

Royal Tree

Šlykštalas snargliuotas. Kokias tris valandas kurpiau tekstą anglų kalbai. Jis užima tris puslapius, jame yra bent 13 varbų ir titulų, 12 datų ir dar krūva neįdomų dalykų. Ir visa tai turiu iškalt atmintinai per kokias 2 val. Na, gal ir pavyks.

Bet šlykščiausias dalykas yra tas, kad visą tą laiką, kol landžiojau internete beieškodama informacijos apie tą kvailą karališką šeimą aš vos laikiausi neįsijungus Hellsingo. Ir tai, kad aš jo neįsijungiau yra tikrai pagirtina.

Ir baisiausia neviltis yra ne ta, kad gausiu iš anglų 6 (kas man yra tolygu dvejetui), o geriausiu atveju kokį aštuonetą. Baisiausia man yra tai, kad Hellsingą galėsiu pažiūrėt tik rytoj.

Šiaip nelabai gerai, kad taip užsikabinau ant šito anime. Konkrečiai- ant Alucardo. Jis kietas. Jis pats kiečiausias mano matytas anime veikėjas (aišku, aš tų anime mačiau.. hm... 3 kokius :D ).
Bet ką padarysi. Neatsikabinsi.

Žodžiu. Jesus Christ is in Heaven now.

Komentarų nėra: