Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

sekmadienis, rugsėjo 12, 2010

come on

Sakau sau- "come on, neįsijausk"
Mano oda nepraleidžia vandens. Taip.
Mano oda nieko nepraleidžia. Jo.
Mano oda kaip driežo. Oi.

Žoooodžiu. Kvailystė kažkokia.
Kaip visada atėjau į bloggerį parašyt konkretų dalyką, ir kaip visada jo neparašiau.

Nežinau kaip čia pavadint. Paradoksas gal.
Žodžiu, turiu ką pasakyt. Ir norėčiau viską ir PASAKYT kažkam, o ne parašyt. Kvailystė paskutinė. Sakau sau, kad nėra kam pasakyt. Bet rimtai, nėra kam pasakyt. Nepasitikiu aš tais žmonėm.
Tai iš to nepasitikėjimo atvarau į bloggerį. Čia atviras laukas, kuriame nėra ko bijot. Nėra ko bijot? Hmmm.... ar tik čia ne tie patys žmonės?
Aišku, galiu viską parašyt į kokią skiautę popieriaus ir padėt kur nors. Be neeee, kas man iš to.

Tai va. Kopūstai skraido. Kažkoks durnizmas.

Komentarų nėra: