Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

sekmadienis, vasario 14, 2010

O galvoje nieko.


Neįtikėtinai greitai perskaičiau antrą Haruki Murakami knygą. Buvo tokia pat įtraukianti, kaip ir pirmoji.
Nesulaukiau atsakymo iš lrt. Nuvylė jie mane.
Kažkodėl įsijungiau Elfen Lied. Neįsivaizduoju, kodėl- juk dabar žiūriu 145-ą DBZ seriją...
Ar esat ragavę tokių sausainių , kuriuos "Iki" pavadino "pumpurėliais" ? Daug kas juo vadina morengais, ar kaip. Neatsimenu. Bet tokios formos, kaip Tadž Mahalis ir žiauriai oriniai. Sukramčius tokį iš jo absoliučiai nieko nelieka. Keisti sausainiai.
Am, atsiminiau, kad šiandien toji Valentino diena. Niekuo ji man neypatinga. Eh.

O mano galvoj tuščia. Ir šiaip, tuščia. Visur. Lyg viskas būtų išgaravę po to, kai pranešė, kad dalyvausiu 1000 vaikuose. Atrodo, kad mano galva yra tas orinis sausainis- tuščia taip. Atrodo, kad visa mano dienotvarkė susideda iš trijų dalykų- 1. Kuo ilgiau išmiegot, 2. Pavalgyt, 3. Pabūt prie kompo.

4 komentarai:

ens rašė...

Tu pati dalyvausi ar tik važiuosi?
Šiaip ar taip, linkiu sėkmės :)

Kormokodranas rašė...

Dalyvausiu :}

ens rašė...

Tada šimtaprocentinės sėkmės ^^
Palaikymą turėsi kitoj ekrano pusėj.
Ir dar - neįsivaizduoji maždaug kada rodytų?
Nenoriu pražiopsot.

Kormokodranas rašė...

Em, nežinau, bet gal 26 vasario arba kovo 5. Tikrai nežinau :D