Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

pirmadienis, vasario 08, 2010

Kaita metų ar dar velniažin ko.


Mano nuotaika keičiasi kas tris valandas ar mažiau. Teko patirt tokį jausmą? Baisiai baisiai užknisa. Ryte buvau normaliai. Paskui staiga pasidariau beviltiška. Po Fizikos vėl buvau normali, o po muzikos tryškau džiaugsmu. Nesąmonė kažkokia.
"Choristo" vertinimas- puikus. Prancūziškiems filmams neprilygsta niekas. Jie visi turi kažkokią mintį, nors ir labai menką, bet mintį. O perteikimas toks lengvas. Siūlau.
Atgavau savo mieląjį grotuvą.
O mano smegenai tuoj persipildys greičiausiai.
Informacijos perteklius. Bžž. Apsinešus vaikštau. Pumpuoju į save Dbz, Anglų, Vokiečių, Redhotchilipepersus, Frazferdinandus ir Radioheadus. Nieko naujo šiaip.
Uh, tikiu mokslininkais, kurie sako, kad mūsų smegenai talpina baisiai daug informacijos. Vieno terabaito manau nepakaktų.

Mano dieną valdo Coldplay- I Ran Away. Salomėjos pasiūlyta madonnos the power of goodbye kažkokia keista daina. Nesiūlau.


I ran away from you, that's all I ever do.
maxima susitikimo.

2 komentarai:

whisperinanemptyroom rašė...

pastoviai toks jausmas pas mane būna. turiu omeny nuotaikų kaitą. pas visus. tik vieniem lėčiau viskas keičiasi, kitiem greičiau. :)

Kormokodranas rašė...

o ašmūn pū reiškia aš moon poo?