Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

antradienis, vasario 14, 2012

yao

"paslaugų visiem tik reikia, nei aš bankas, nei aš laikrodis."
toj sumautoj šnekų skylėj man darosi bloga. Girdžiu kieeeeeeeetus pašnekesius.
Gerai. aš irgi apsimetinėju.
Guodžiuosi save, kad bent tyliu. Bet kartais pradedu kalbėt ir juoktis ir šypsotis. Dvėsk, aš. Dvėsk kokiam šlapiam rūsy savo juoke.
Gr, kaip pykstu ant savęs ir ant šliužų uogienės. Ne, ne, ne, ne, atstokite, dinkite, aš jūsų nenoriu.
Atrodo, mano kaukolės ertmėj išsišakojo didelis ir piktas blogio guzas ir neleidžia man užmigt. Neleidžia man galvot ir panašiai.
Ai. Reikia pasprukti nuo kietų bičų ir atsiriboti nuo blogų pojūčių.
Eik tu po velnių )

Komentarų nėra: