Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

trečiadienis, vasario 01, 2012

trijų dalių poemos pabaiga

baisiausiai džiaugiuosi, kad mano racionalus protas grįžo į darbą. Vėl matau logiškai ir skaidriai. Jokių sumautų jausmų. Jie ateis tada, kai reikės. Pamačiau akivaizdų įrodymą, kad sėkmė ne mano pusėj ir turėčiau dabar verkti iš visos širdies. Bet pritaikau naują idgaf formulę net ir šiam atvejui. O gal tiesiog pasilieku viltį ir tikimybę, kad viskas išsirutulios į gėrį.
Nukentėjau dėl buvimo beprote. O gal jūs visi bepročiai? Po "Veronikos" norėčiau ir aš atsidurti psichiatrinėje. Gal toks ir buvo Coelho tikslas - priversti skaitytoją užsinorėti į Viletę? Turbūt. Žodžiu, jis jį pasiekė. Noriu ten atsirasti ir išsilaisvinti nuo stereotipų ir pančių. Kuriuos, kas be ko, patys žmonės susikūrė. Kyla toks jausmas, kad tai ne psichiatrinė yra maišalynės vieta, bet pasaulis. Kad tai nėra juodas kvadratukas baltam lauke, bet baltas kvadratukas juodame, kur juoda reiškia beprotystę, o balta - žmogiškumą.
Gerai, kad turiu šiokį tokį gebėjimą atsiriboti. Gerai, kad visa tai ugdausi. Gal kada nors manyje išvis išnyks kitų nuomonės paisymas. Gyvenam sau?
Bet šiek tiek skaudu, kad kiti yra idiotai. "Sveiko proto" idiotai. Jie bando man įrodyti, kad tai aš darau neteisingai ir visi jie bijo eiti prieš "tvarką". Aš lieku susna ir lopė, nes jiems net nekyla mintis susimąstyti, ką jų poelgis reiškia. O tie poelgiai visi reiškia.
Vienu žodžiu, noriu "išprotėti" ir rytoj pabudus rasti šalia tai, ko labiausiai trokštu.

1 komentaras:

ens rašė...

v for vendetta

tiesiog pažiūrėk.