Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

ketvirtadienis, spalio 13, 2011

vynioji aplink pirštą

Кино - Ты обвела меня вокруг пальца

Va taip vakar netyčia atsisuko ir supratau, kad čia bus naujo laikotarpio daina. Kino, kaip visada, atranda tuos laikotarpius ir duoda dainą. Atrodo, kad V. Cojus žinojo, kaip žmonės jausis kada nors ir rašė dainas jiems.
Ek, viskas dabar einasi gerai. Žinau, ko siekiu ir negalvoju, kas bus, kai pasieksiu. Žinau, ko noriu. Gal ir nesu tokia, kokia norėčiau dabar būti. Per daug šneku ir susilieju su 'eina' žmonėmis. Na, bet yra ir keli tipai 'eina'. Vieni yra nuoširdūs - žino, kad yra tokie ir nesislepia, o kiti slepiasi po KŪL kaukėmis. Aš tai mėgstu pirmuosius, nes jie faini. Aš irgi turbūt esu iš dalies 'eina', bet nieko nesuprantu kas esu, tai nežinau, ką darau.
Šiaip tai va, šypsnis, šešėlis, juodi pirštai ir nuovargis. Nuovargis nuovargis nuovargis. Ir katinas per naktį murkiantis.
Dryžiai tokie mieli vynioja vynioja aplink pirštą!


Aš rašiau tau ilgus laiškus,
Tu man tik "labas" atviruke.
Aš jau noriu nusižudyti,
T
odėl tu privalai atsakyti.


(žinau, žinau, čia savarankiškas vertimas :| )

Komentarų nėra: