Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

penktadienis, kovo 18, 2011

kas naujo

pavasaris. Turbūt į šitą žodį sutalpinsiu ir atsinaujinusį lėktuvinį jausmą, ir norą kažkaip pasilepinti ir dar melioną visokių dalykėlių. Tikriausiai dėl šio reiškinio dažniau aplanko smagūs dalykai, kaip kad šypsenos ar šiluma.
Šiluma.. pasakysiu atvirai- trūksta man tos žmogiškosios šilumos. Pajutau tai tada, kai mano pusseserė netyčia man atskleidė, kad manęs nekenčia (nors aš niekaip nesuprantu, kodėl ji turėtų- nei aš jai pakenkiau, nei kažką padariau, kad ji pavydėt man galėtų). Tada susimąsčiau - kiek dar žmonių, kuriuos laikau patikimais draugais manęs "nekenčia"? Pati mintis lenda- "daug". Tai va, dėl to ir trūksta šilumos. Dar nesutikau žmogaus, kuris nuoširdžiai būtų mane apkabinęs.
Tai va, šitaip ir gyvenu.

Be to, visiškai apsisamanojau fotografijoj. Norisi naujovių, bet kad nežinau kodėl jų nekuriu. Gal tingiu.

Komentarų nėra: