Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

penktadienis, kovo 18, 2011

ei! be to...

АССА (ASSA) - 1987 metais pastatytas vienas populiariausių sovietmečio filmų. Trunka 2:23 . Bet nei karto nepagalvojau, kad labai ilgai žiūriu.
Mane pakerėjo Bananano sapnai. Ypač antrasis.
Nors daug sako, kad filmas gana "ugly" , man jis pasirodė... rusiškas. Aš jį atsisiunčiau per kinomaniją. Bet žinojau, kad cojus ten pasirodo pačiam gale, tai nebuvo tokio ilgo bei nuobodaus laukimo "kada jis išeis". Taigi, galėjau žiūrėt blaiviu protu. Aš sakau, kad man patiko. Iš manęs nekokia kino kritikė, bet man įtiko ir nuolat tamsūs vaizdai (sovietai.) ir remarkos, ir Bananano sapnai, ir netikėti spektakliai teatre. Na, po "Igla" tai šitas kūrinys atrodo lengvai suprantamas ir visiškai aiškus. Aš už. Man patinka maištingi sovietiniai filmai.

ACCA - IMDb
Assa - Skalvija
Boris Grebenshchikov (Akvarium) - "Gorod Zolotoj"
Kino - "Peremen"

Komentarų nėra: