Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

sekmadienis, rugpjūčio 22, 2010

nesupratau

Po offico injekcijos įlindau į youtubą pažiūrėt visokių nesąmonių. Geresniam nakties miegui norėjau pažiūrėt "Viva La Vida" klipą iš ColdplayTV (jis man primena tą laiką, kuris buvo labai geras :D ).
Taigi, parašiau "viva la vida" , nes ir taip aišku, kad ta daina yra Coldplay daina. Betgi ką aš radau?
Viva La Vida by lady gaga.
Fu. Fe. Vemsiu. Net nenoriu rašyt to pavadinimo į savo blog'ą, nes jis mane nervina. Ir ta daina sunervino. Išdarkyta belekaip. Fui. Na taip, žinau, kiekvieno skonis skirtingas... Bet tikėjausi tarp komentarų rast Coldplay fanatikų keiksnojimus... Bet ne... Bet nuvijau šalin nusivylimą pagalvojus, kad Coldplay fanatikai nesivargina komentuot tokių brudų.
Vis dėl to grįžau prie to, ko ieškojau. Nuėjau į ColdplayTV ir...
Viva La Vida is no longer available in your country.
pirma mintis buvo WHAT THE HELL. Nesąmonė kažkokia. Kodėl visas (gerai, ne visas) pasaulis gali matyti Coldplay, o Lietuva kažkodėl negali? Čia ką, posovietinėms šalims tai draudžiama matyti? Nu ir susinervinau visiškai. Kažkoks debilizmas. Kuo mes nusikaltom, kad nematom šitų video? Prieš du metus dar galėjom. Ir išvis, kuo toliau, tuo labiau internetas darosi no longer available in our country.
Kvailystė paskutinė. Kodėl aš, kuri nuo penkerių metų klausau Coldplay neturiu teisės legaliai pažiūrėti jų video, kuris man beprotiškai patinka? Kas man belieka tokiu atveju? Piratauti ir atsisiųsti iš kur nors? Sėdėt prikepus prie kokio MTV ar VH1 ir laukt, kol parodys?
Nesupratau.

Komentarų nėra: