Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

sekmadienis, liepos 18, 2010

Pabusk

Apsiėmiau skaityt Keruaką.
i was like oh my God...

Pati knyga šiaip gera, skaityt smagu. Bet.

AŠ PER JAUNA TOKIAM SKAITALUI.

Visi Budos mokymai turi milžinišką prasmę. Visuose juose norima pasakyti daugmaž tą patį. Bet kai juos skaičiau atrodė, kad žiūriu į drumzliną vandenį- dugno nematau. Taip ir čia, esmės neperpratau. Na, man atrodo, kad esmė skirta norintiems tapti Budomis ir pasiekti Aukščiausiąjį Nušvitimą. Man jo kol kas nereikia, tad pasitenkinau šiaip gražiai žodžiais ir gražiais pamokslais.


O šiaip, kaip man sekasi?
Turiu pasakyt- nekaip.
Buvau laaabai atsiskyrus nuo gyvojo pasaulio, tai po truputį grįžtu atgal. Gaaal kas nors iš to ir išeis.

Komentarų nėra: