Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

antradienis, liepos 27, 2010

grape soda kasdienybė

Kažkoks blokas visvien yra mano galvoj. Lyg kažkoks šūdas būtų galvoj užstrigęs ir trukdytų minčių, emocijų ir jausmų eismui.
WHATEVER
Norėjau parašyt, kad jau ketvirtą dieną keliuosi devintą- pusę vienuolikos, tada visą dieną prasišlaistau ir bimbinėju visur be naudos, dešimtą valandą įjungiu kompą ir iki dviejų žiūriu Office.
Ar šitą sistemą galima pavadint atostogom?
Definetly yesh. >:)

"Mes kalbam apie gėjų toleravimą. Rasių toleravimą. O reikėtų pradėti nuo paprastų žmonių toleravimo. Tiesiog asmenybės toleravimo. Aš esu aš, turiu, sakykim, žalias pažiūras. Tu esi TU ir turi mėlynas pažiūras. Aš galiu sakyt "čia juk nesąmonė". O tu gali atsakyt "Kodėl tai nesąmonė?" Aš "...". Būtent taip. Tai lygiai tas pats , kas ginčytis dėl Dievo:
"-Dievo nėra."
"- Įrodyk." "

Komentarų nėra: