Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

pirmadienis, kovo 25, 2013

sveiki sugrįžę

Taip, neatlikau savo plytaveidžių tyrimo. Buvau pernelyg užsiėmusi savęs gailėjimu.
Pradėjau rašyt ir pasidarė labai neįdomu.

Klausau Marooned.
Pink Floyd ir Gilmouras mano muzikiniam žemėlapy labai keistoj vietoj. Yra kitos grupės, kurios man patinka, aš jų esu perklausiusi albumą kitą ir jos tarsi užsifiksuoja. Susiranda savo vietą ir lieka. O Pink Floyd niekada neturėjo vietos. Taip, man jie labai labai patinka, bet niekada atidžiai neklausiau nei vieno albumo, nesidomėjau istorija. Iki šiol nesurišu, kas ir kaip.

ai, kaip visada, nebežinau, ką parašyt. rytoj kelsiuosi aštuntą. Koks skirtumas, kad atostogos, eisiu į mokyklą mokytis chemijos. Jė. Neturiu ką veikt. Labai daug sėdžiu ir svajoju apie viską, kad gali atsitikt. Žiūrėsiu serialą. pusantros valandos. Sakiau, eisiu miegot 22:40, kad užmigčiau dvyliktą, bet, kaip matau, to nebus.

Komentarų nėra: