Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

sekmadienis, sausio 06, 2013

meeeeeeeeeeeh

atostogos. ATOSTOGOS! BAIGĖSI!
Liko valandai ir penkiolika minučių. Pabandykim apibendrinti, ką aš gero nuveikiau per atostogas:
1. pirmas porą dienų slankiojau po namus ir džiaugiausi nieko neveikimu. 
2. Kalėdos! Gavau dovanų! 
3. dar po poros dienų nuvažiavau į Vilnių. Buvau baseine. Buvau biliarde. 
4. Nauji metai. visą dieną džiaugiausi blogginimu, vakarop dėliojau įrankius ant stalo ir valgiau antį ir dar keletą skanių patiekalų. 
5. Dvyliktą valandą išėjau laukan pasižiūrėt į ugnis.
6. Iki keturių skaičiau Harį Poterį, o tėvai riejosi su seneliu (greičiau atvirkščiai - senelis riejosi su tėvais, o jie meiliai klausėsi)
7. blogging blogging blogging blogging BlOgGiNg bLoGiNg

na, aš tikrai įsijaučiau į blogginimą (taip, tumblr blogginimą. gal pagalvosit pasikėlus - giriasi, kaip jai faina, o url neduoda, bet aš nenoriu su Jumis dalintis, nes man gėda.). Man ten patinka, nes pagaliau jaučiuosi tarp savų, o ne tarp kažkokių itin kietų asmenybių, kurioms aš esu žiurkės mėšlo krūvelė. Jaučiuosi patekusi tarp itin kietų žmonių, kurie džiaugiasi nauja siela fandom'e ir visapusiškai siekia jai padėti. 

O rytoj eisiu į mokyklą. Pasitinku kitą dieną, ateisiančią jau po 57 minučių (pastebit, kaip laikas bėga?), kaip kokį drakoną siaubūną, norintį mane sutrypt į skutelius. Vyskas mane ten slegia. Ne, aš neprašau užuojautos (naaa.... iš dalies, tai prašau), bet rimtai:
     • bendraklasiai: gauja labai kietų žmonių (lai jie neįsižeidžia, jie tikrai kieti, tik aš nesu jų fanė), kuriems esu enciklopedija; gauja menininkų (menininkais dažnai vadinu hipsterius ir visokius kitokius, kurių nemėgstu; šiuo atveju žodį vartoju tiesiogine prasme), prie kurių nepritampu; gauja bičų, kurie persimeta žodžiu su manim epizodiškai, kokį kartą per dieną. Na, ir mes - aš ir Raima. Aš tai sėdžiu kampe ir stengiuosi kažkuo užkišti galvą, kad nepradėčiau isterikuoti ir kalbėti, o Raima irgi netrykšta džiaugsmu (sori, Raima, jeigu įžeidžiau). 
   • mokytojai: LIETUVIŲ MOKTOJA, a motherfucking bitch; visi kiti - normalūs. 
   • nepagrindiniai snukiai: visi kiti baisiai kieti genijai, rėkaujantys, besistumdantys ir besikeikiantys koridoriuose per pertraukas. 

Na, suvalgėte įprastą mano skundų dozę. Gal reikia apie kažką pozityvaus pašnekėt. 
Na... 
eee...
E...a..
Perskaičiau Harį Poterį ir Fenikso Broliją kokį septintą kartą.
Išgėriau daug arbatos. 

Ai, rimtai, kas iš šito blogo gero (echeche.. žodžių žaismas..). Apačioje baisiai gardžiai kvepia maistas. Aš neturiu draugų (juokutis). 
...
Tai jau viskas, nuleidžiu rankas, krentu žemyn ir taip toliau, viskas man gerai, geriausios jums kloties. 

Komentarų nėra: