Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

ketvirtadienis, sausio 19, 2012

išmušė saugiklį

visi. visi aplink nesavi.
visi?
Visi žmonės. Nors šilta kvapni košė visada savi. Bet šilta kvapni žmonių košė nėra žmonės, jie tik košė.
Visi žmonės nesavi.
O aš jaučiuosi šlykščiai, lipniai laiminga. Jaučiu, kaip iš manęs vėl lenda glitus košiškas padaras, grasinantis mane įmaišyt į košę. Ir nežinau, kaip jį sunaikinti. Visi ginklai išmėginti.
Reikalai krypsta blogyn.
Dabar noriu viską užmiršti, nieko nebegalvoti ir pasinerti į kiną. Gal mano norai padės išguti svetimkūnį? Ir perestroika aplinkoj nebuvo sėkminga. Krentu iš lovos. Šalta.
Reikalai krypsta blogyn.
Ne ne ne. Nenoriu į bio olimpiadą. Nenoriu eit ten, kur manęs nėra. Noriu išvažiuoti ten, kur esu.

O vis kartoju - viskas bus gerai. Bet ar noriu, kad būtų gerai?
Kartais užsimanau boshetunmay. Gal padėtų užsimiršti...
Rytoj, sako, prisiminsim senus gerus laikus. O manęs nepriima. Rytoj, sako, žiūrėsim filmą apie Warhol'ą. Tikiuosi, kad bent pusantros valandos išnyks šliužas...

Kartoju - bus gerai.
Bus gerai.
Bus.

Bet aš nežinojau, kad tu nežinai, kas tai - pievos, nežinai, kas tai - bičių medus.

Komentarų nėra: