Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

antradienis, lapkričio 16, 2010

Neįtikėtina

Čia yra daina, kuri vis dėl to mano atminty buvo nuo pat vaikystės. Ir aš ją radau uždulkėjusioj galvos lentynoj. Toli toli.

But if there is a pack of smokes in my poket
Everyting is not so bad for today
And a ticket for a plane with a silver wing
Which leaves only shadow as it leaves the ground

No one wants to be guilty without wine
And no one wants to put out a fire with their hands
But without music, death is not scary
But without music, I don't want to get lost



Gal aš ir skysta, žmonės. Bet negaliu sulaikyt vadžių savo rankose..
Aš negaliu patikėt, kad žmogaus, sukūrusio šitokią muziką, parašiusio šitas eiles, nėra. Turbūt atrodo kvaila tiesiog iš niekur nieko šitaip susikurt sau herojų, ar kaip čia pavadinus.. Tačiau aš tikrai niekaip netikiu, kad jis miręs.

Komentarų nėra: