Labas rytas

2013 metų birželio 6 dieną blogas www.kkodran.blogspot.com baigė savo karjerą.
Savo egoizmą perkeliu į www.discessio.blogspot.com .

pirmadienis, spalio 25, 2010

rykliukas

Tai va, per kokią savaitę nieko nerašymo susimetė kelios išganingos mintys smegeninėj. hm. Gerai jau. Ne visai mintys. Ir ne visai išganingos. Ai. Whatevs.
Pirmyn.
Taigi, pradėsiu nuo to, kad nežinau nuo ko pradėt. Tolimiausias įvykis, kurį valioju prisimint, tai kaip gavau šeštą. Ne į dienyną, bet visvien šešetą. Šūūūds. Pirms šešets manam gyvenime. Esamuoju momentu labai susinervinau, bet paskui, kaip visada dumblas nusiėda (nusėdoooo) ir ramiau žvelgiau į tą gaivališką įvykį.
Tada aš ilgą laiko tarpą nieko neatsimenu.
Gerai, ne taip, kad visiškai nieko, bet nieko įdomaus.
And theeen... Prasidėjo neaiškus savaitgalis. Tiesiog gryniausia beprasmybė. Man buvo privaloma jį ištverti, nes reikėjo pas ortodontę. Ji mane žiauriai iškankino.Rimtai. Netgi sakyčiau labai rimtai. Grūdo man burnon tokį kraupoką daiktą, kuris neatitiko dantų vietos. Pasekmė buvo tokia, kad pradėjau verkt iš skausmo (!) . Taigi, po kelių nesėkmingų bandymų tą šlyštynę užmaut ant dantų mane paleido.
Po kankinimo skausmu sekė lėtas kankinimas bukagalviškumu. Važiavome į Klaipėdą kažkokiais labai neaiškiais keliukais. Kelionė truko, jeigu neapsiriksiu, penkias valandas, jei ne dar daugiau. Tai buvo labai vykęs narvų tampymas.

Taip. Kaip visada, ką norėjau parašyt pamiršau. Bet iš to, ką norėjau parašyt atsimenu kažkokius tag'us. Tai gal kažką pavyks iš jų susidėlioti:
Tualetinis popierius, Šerlokas Holmsas, Blog'as, mažas tualeto kambarys.

Ką nors sako..?

Komentarų nėra: